עסקים רבים אשר מעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם; למכור יותר את המוצרים שלהם או להציע את השירותים שלהם עושים זאת על ידי בניית חנות וירטואלית. לבניית חנות וירטואלית יתרונות רבים.
בניית חנות וירטואלית מגדילה בהמון את ההכנסות של העסק שלכם, באמצעות חנות וירטואלית תוכלו לגדול ולהתפתח, תוכלו להגיע לשווקים רציניים ולקהל ענק של לקוחות מהארץ ומהעולם.
באמצעות חנות וירטואלית תוכלו להשאיר את החנות פתוחה 24/7. בעוד שהחנות הפיסית שלכם נסגרת בשמונה – תשע בערב, חנות וירטואלית יכולה להיות פתוחה 24/7.
בנוסף, חווית הקנייה לעיתים הרבה יותר נעימה בחנות וירטואלית, מאחר ואין צורך להגיע פיסית למקום, הלקוחות שלכם יכולים לשבת בנחת בבית הקפה או בסלון ולהזמין מכם מוצרים או שירות והכל בלחיצת כפתור.
לבניית חנות וירטואלית, יש יתרונות רבים, אך לפני שאתם בונים אחת כזו, שימו לב כי ארגנתם הכל, כלומר, שיש לכם מערך שלם של שירות לקוחות, מנהל אתר, מספיק מוצרים, כותב תוכן ומקדם אתרים. גם חנות וירטואלית צריך לתחזק וכדאי להתכונן לקראת זה.
איך בונים חנות וירטואלית?
אם אתם מעוניינים לבנות חנות וירטואלית תוכלו לפנות אל אחת החברות שמתמחות בבניית אתרים או לבנות בעצמכם.
להלן מספר שלבים בבניית חנות וירטואלית
אפיון – בשלב האפיון תאפיינו את אופי החנות: לאיזה קהל יעד היא מיועדת, אילו מוצרים נמכרים בה, האם מדובר בקטלוג לסוחרים וסיטונאים או מדובר בחנות לקהל הרחב.
עיצוב – בשלב העיצוב תבחרו לוגו עבור החנות, פלטת צבעים עבור האתר וכמובן איך האתר יראה, איך יראו הכפתורים האם הם יהיו מעוגלים או מרובעים ועוד.
שלב UI/UX – בשלב זה תקבעו כיצד תהיה חווית הגלישה של הלקוח. כמה פעולות הוא יצטרך לעשות מרגע הוספת לסל עד לרכישה. תוכלו לקבוע האם ניתן לבצע קנייה מהירה ועוד. שלב זה חשוב כי הוא יקבע את חווית הגלישה בחנות שלכם
פיתוח – לאחר שסיימתם את שלב העיצוב ושלב UI/UX, מתחיל שלב הפיתוח, בו הופכים קבצי פוטושופ ליישומים חיים. לאחר הפיתוח יהיה לכם אתר שתוכלו לגלוש בו בהנאה.
הזנת תמונות ותכנים – לאחר שהסתיים שלב הפיתוח, זה השלב בו אתם ממלאים את האתר בתכנים, מסמכים, תמונות סרטונים ועוד.
חיבור למערכת סליקה – אם אתם מעוניינים שהלקוחות ירכשו מכם, מוטב שתחברו אותה למערכת סליקה, תוכלו לקבל המלצות על מערכות סליקה ברשת או מעמיתים לעבודה.
קידום SEO – על מנת להגיע לתוצאות רצויות ולמכור כמה שיותר ולהגדיל את הרווחים בעסק, מוטב שתעזרו בחברת קידום שתקדם את החנות שלכם.