קבלת רישיון קבלן כוח אדם הוא לא צעד מהיר אלא כזה המצריך תהליך בירוקרטי מקיף שכולל גם מילוי של תצהירים וטפסים. בנוסף לכל אלו, ישנו גם ראיון שחשוב לבצע, ואף הוצאה של ערבות בנקאית. כל התהליך עצמו מפוקח על ידי לשכת העבודה והתעסוקה המסננת מועמדים להם יש רקע פלילי, או שהינם חסרי ניסיון בתחום.
מה הן הדרישות על מנת להיות זכאיים לקבלת רישיון קבלן כוח אדם
על מנת שתתאימו לזכאות עבור רישיון קבלן כוח אדם חשוב שיהיה לכם ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול של כוח אדם. לרוב, רוב המועמדים הם בעלי עסקים המשמשים גם בתור מנכ"לים של החברות שלהם.
כמו כן, לצורך רישיון כוח אדם וקבלת הרישיון כראוי אנשי המקצוע מסייעים גם מבחינת ליווי והדרכה עבור מבחן הידע בדיני העבודה. בתור קבלנים, ידע בדיני העבודה מכסה לא מעט היבטים ולכן כל בעל רישיון קבלן שירות חייב שיהיה לו הידע המתאים.
מדוע חשוב שיהיה ליווי משפטי בתהליך הוצאת הרישיון?
הוצאת רישיון כוח אדם הוא תהליך חשוב ואף תנאי חובה עבור חברות מציעות שירותי גיוס והשמה. הרישיון הוא למעשה תוקף הכפוף לפיקוח הממשלתי ומאפשר יחס הוגן עבור מחפשי עבודה ואף עמידה בחוקים שמסדירים את שוק התעסוקה ברמה הכלכלית, ומעבר לכך.
את הבקשה לקבלת רישיון קבלן שירות מגישים אל משרד העבודה והיא חייבת לכלול טפסים רלוונטיים, קורות חיים של מנכ"לים ואף בעלי מניות, הוכחות על ניסיון מתאים ותצהיר של עורך דין על רישום פלילי נקי, וכמו כן, אישור לבדיקה של רישום משטרה.
מה בודקים במהלך מעמד בחינת הבקשה?
בזמן בדיקת הבקשות בוחנים את העמידה בכל הקריטריונים עבור רישיון קבלן שירות ולאחרי כן דואגים לראיון אישי, ואף מוודאים את קבלת המסמכים המתאימה באופן מלא. המצליחים לעבור את כל הקריטריונים הרלוונטיים יכולים להקים חברה עבור רישיון כוח אדם וזאת בתנאי שיש להם ערבות בנקאית לצורך כיסוי הפרה זו או אחרת של זכויות העובדים. כאשר מדובר על קבלת רישיון קבלן כוח אדם או שירות בעזרת עורך דין מומחה אל תהססו לפנות אל הטובים ביותר כבר עכשיו.